reklama

Vyhral som domáce kino, už naň len čakám

Prišiel mi domov leták od nejakej super firmy International Masters Publishers, s.r.o., kde mi ponukajú zľavu na veci, ktoré by som si v živote nekúpil. Ale keďže je tam zľava a žijem len raz... Asi vyzerám ako najväčší blbec z rodiny, keďže to prišlo iba mne, už sa neviem dočkať ako im zajtra poštou odpoviem. No veď zľava len pre mňa, tak nekúpte to!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Čítam, čítam, čo to vlastne je. Na obálke, toto všetko môže čoskoro patriť Vám. Wau, toto všetko mi môže patriť, pozerám na obrázok. Celý nadšený ako psík pri rannom venčení dychtivo čítam. 20 pre-pre-pre... neviem sa sústrediť na čítanie, keď tak dychčím. Čítam teraz potichu, ale stále vzrušene 20 prehľadne písaných kariet s praktickými návodmi, 1 praktické púzdro na CD ROMy, 1 príručka VITAJTE!, 1 dekoratívny zoraďovač, 1 elektronický organizér, 1 domáce kino.

Domáce kííínóóó!!! Ale nesmiem len tak naletieť. Musím byť opak ryby, hovorím si. Musím v tomto žváste čo mi dali zožrať nájsť háčik.

Jééj pod tým malé písmo, ale oči mám dobré, čože to tam je? Súhlasím so spracovaním osobných údajov v databáze spoločnosti IMP, taktiež súhlasím s poskytovaním údajov uvedených v tomto kupóne iným spoločnostiam, ktoré mi chcú zasielať svoje nezáväzné ponuky zdarma a to po dobu neurčitú. Toto mi vôbec nevadí, veď dostanem len ďalšie skvelé ponuky a kto vie? Možno budem mať opäť šťastie na zľavu.

Domáce kino dostane len prvých 111 najrýchlejších. No to musím stihnúť. A pod tým maličkým písmom, že výhru nemožno vymáhať právnou cestou. Nevadí, veď ja ho isto vyhrám. Len musím vytiahnuť taký papier z obálky a keď tam bude zlatá myš, tak mám zľavu 1500 korún. Ťahám a čo nevidím? Akurát na mojom papieri sa na mňa usmieva zlatá myška. Koľko hlupákov ju tam asi tak nemalo? Ale mne sa vodilo lepšie. Ku kinu mi však treba ešte niečo. Zotrieť kartu a keď budú v rade tri jednotky, mám šancu jedno vyhrať. Zotieram a mám tušenie, že práve ja budem ten z tisícov, ktorý tam tie jednotky bude mať. Zotriem to celé, študujem, študujem a je to táám!

Nekontrolovane šťastný všetko vypĺňam a podpisujem a s dobrým pocitom obálku zajtra odnesiem na poštu. Len či to už nebude neskoro? Radšej to odnesiem ešte dnes. A keď to tam vo firme otvoria to budú pozerať. Je tam aj zlatá myš, aj tri jednotky, aj neslušné slová s pripomienkou, že ešte raz mi taký drist pošlú tak ma fakt rozčúlia.

Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu