reklama

Keď svet vie byť hnusné emo

PoZErAl som sa do pohára ako čas pláva v mojom čaji. Nerozpustený cukor sa ešte stále točil na dne. Aj to dievča v mojej hlave. Aj všetky veci čo sa stali, všetko znova a znova. V ruke som držal mobil, ruka sa triasla a nevedel som ako začať. KeĎ som 30ty raz napísal „ahoj“ a zmazal, rozhodol som sa pre „cau“. Pohár bol prázdny, srdce plné emócií a ja som sa presunul od najtažšieho k najdôležitejšiemu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

T aKtO nepriamo to malo byť ľahšie ako zoči-voči. Ťukal som do tlačidiel nervózne a rýchlo. Chcel som to mať čo najskôr zasebou. Akonáhle som dopísal, hodil som mobil na posteľ a ľahol si hneď vedľa. Ešte som počul zapípanie o doručení a všetko sa stratilo v čiernej tme, vlhkej a studenej, až sa zarezávala do tela a vytrhávala z neho zvyšky nahromadeného tepla.

 

  Z oBUdiL som sa so spomienkou na pocit uvoľnenia po dopísaní a s opäť roztrasenou rukou som sa načiahol po mobile. Žalúdok sa nepravidelne sťahoval a ja som si jazykom prešiel po vyschnutom podnebí. V duchu som sa preberal a aj keď som mal mobil už pred tvárou, vnímal som len svoj chaotický dych. Pomaly som zaostril, tupý pocit vzadu v hlave mi spomaľoval prekvapenie aj rozmýšlanie. Veľká časť bola ešte v tme a zbytok si opakoval:Žiadna správa, žiadna...

Č aKaNie na popravu je mnohokrát horšie ako poprava, aj keď o tom by najlepšie vedeli rozprávať tí, ktorí sú už naveky nemí. Nemohol som robiť nič. Všetko sa mi priečilo a nedarilo. V hlave som mal plno cudzích otázok, ale ani na tých pár svojich som nepoznal odpovede...'( možno len nechcel poznať.
* * *

D úF@l som, že sa to nejako vyvinie bez môjho pričinenia a ja budem môcť na výsledný trest v duchu nadávať a niesť ho. Nikdy som nechcel urobiť, čo som teraz musel, aj spravil. Sedel som na zemi v rohu miestnosti a cítil prázdno, nadbytočnosť, beznádej.

M obIL zapípal ako keby to bola jediná vec na ktorej vtedy záležalo. Bola. Aj tak som sa k nemu zakrádal celkom pomaly a neistým krokom. Nemyslel som na to aká bude asi odpoveď, nemyslel som na nič, len som šiel. Prečítal som správu a musel si sadnúť na posteľ. Tisíc myšlienok, jeden otáznik a v celom vesmíre som bol jeden z tých, ktorí boli kruto, kruto na začiatku.

* * *

dobry den nviem pre koho bola ta sms urcena ale zmilili ste si cislo. aj napriek tomu vela stastia a drzim palce


Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu