reklama

Milé Bravo

Už je to slušných pár párov rokov, možno i viac, odkedy som prišiel o panenské fúzy. Mal som vtedy žiletku prvýkrát v ruke a chĺpkov päť. Kým som skončil, po podlahe z kúpelne vytekali potoky krvi. Dnes som oveľa starší, ale ešte som nemal svoje prvé holenie bez porezania. Aké to je tenkrát poprvé? Maťo (20)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Aj dnes som ako posledné tri roky začal celkom sľubne. Chlpy padali ako stromy v Tatrách, no čo čert nechcel, keď som prechádzal po krku, ozval sa zvonček. Cŕŕŕn, cŕŕŕn!!!

Celý som sa vyľakal, trhlo mnou a hodilo by sa aj, že jeden by sa vo mne krvi nedorezal. Nanešťastie opak bol pravdou.

Keby sa dalo zazvoniť ešte silnejšie, isto by som teraz písal bezhlavo. Ozaj, postrehli by ste rozdiel?

Do otvorenej rany som prilial trocha peroxidu vodíka, zamiešal varechou a nechal chvíľu odstáť. Neoplatilo sa mi ísť sa pozrieť kto mi to zvonil, aj tak by už každý normálny človek odišiel.

Zobral som do rúk holiaci strojček Gillete Mach 3 pre dokonalé oholenie a pokračoval som v začatej robote. Z druhej strany krku som sa dostával stále bližšie a bližšie ku stredu. Keď sa ozval zvonček druhýkrát, bol som si istý, že zvoní ten istý slon na ceste do Košickej ZOO, akurát oveľa naštvanejší. A potom len tma.

Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu