reklama

Pápež sa bojí racionalizácie

Pred chvíľou som si pozrel víťaza Tom-a v kategórii publicistická relácia. Prekvapili ma hneď dve veci. Jednak, že bolo málo násila a katastrof, nie ako obvykle a že pápež sa bojí racionalizácie. Zobral som do rúk slovník, či to len ja som taký blbý, alebo aj pápež si priznal strach z úbytku ovečiek. V slovníku racionalizácia = použitie rozumovej metódy. Takže pápež sa bojí, že začneme rozmýšlať? Bože chráň!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (100)

Ľudia sa od dávna ocitali v zlých časoch. Jediné čo ich držalo pri živote bola viera. Viera, že si polepšia. Hádali sa, kto sa obetuje a pomôže im. No keď sa nechce nik obetovať, po prípade je to skoro nemožné, tento stav zmeniť, tu pomôže len zázrak. V spojení s nevysvetliteľnými javmi okolo nich, na ktoré sa pýta každé malé dieťa a my mu to už vďaka vede vysvetlíme, sa javilo len jedno možné riešenie.

Neverím, že človek, ktorý si tak dobre počíňal len tak umrie. On sa isto niekde krásne usmieva a čaká, až sa opäť stretneme. Ako vznikla Zem, tá doska po ktorej chodíme? Boh ju stvoril. Óó, a kto stvoril Boha? On tu bol vždy. Óó. Kde sa boh nachádza? Všade a anieli sú v nebi. Keď tam raz niekto vyletí, nech ich pozdraví.

Ahoj, tak asi prestanem byť ateista. Len neviem na akú vieru sa dať. Katolík tu je každý druhý, ako moslima ma zatvoria za terorizmus, neviem fakt. Možno kabala, nech som ako Madonna. Hlavne nech je nás veľa, lebo keď bude znova vojna kvôli náboženstvu, nechcem prehrať.

Stredovek. Európa. Cirkev v plnej paráde. Kto sa nemodlí nie je človek. Zabíjam ťa v mene boha. On ti dal život, aj ti ho berie mojimi rukami. Vražda ospravedlnená. Brzda vedy, rozvoja, umenia. Osoba s mocou v krajine, panovník? Dvorný arcibiskup. Dajte peniaze. Desiatok. Deviatok. Prečo má teraz cirkev najviac majetkov?

Boh stvoril Zem a neskôr človeka. Potom len tak z nudy zakopal do zeme kostry dinosaurov, že čo na to ľudia.

Podľa mňa autor, ktorý napísal Bibliu bol naozaj šikovný. Ak ich nebolo viac. No šikovnejší bol ten, ktorý z krásnej rozprávky urobil skutočnosť. Určite mu šlo o dobro ľudu a nie o vlastné polepšenie si. Dary prijímal zato, že slúži bohu. To je super robota, ako sa vykonáva?

Rozprávky baštím aj s naviákom. Chudák Rowlingová, si myslí, že Harry Potter je najpredávanejšia kniha. Ale mne sa zdá, že jednej knihy sa predalo oveľa viac...

Zastavme vedu a výskum. Prestanme už toľko rozmýšlať a ľúbme sa. Ja nechcem počuť ako vznikla Zem a že som sa ako človek vyvinul z opizze. Ja chcem žiť svoj diskopríbeh ako sa o mňa Boh stará. Len jedného sa bojím. Že to opäť niekto nejako zneužije.

Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu