reklama

Dnes sme mali prednášku s pánom s veľkým P

Nie s veľkým prirodzením, teda neviem, nevidel som, ale s fajn chlapom. Richard Sulík povedala asi(bol veľký ruch) teta, ktorú som nikdy nevidel(vraj nám prednáša Financie a menu) a ukázala na dobre oblečeného(polokošeľa+sako) muža. Sedel si tam ako normálny nedôležitý človek. Myslel som si, že sa pomýlila, že poradca ministra financií by tam sedel ako veľký geroj. No dobre oblečený muž vstal a pristúpil k mikrofónu. Keď sa zdvihol, zbadal som, že má okrem saka a polokošele aj nohavice. Na úvod začal vtipom, ale nebolo mu všetko jedno. Tú trému som mu žral, veď ja by som pred takým davom ľudí zo seba nič nevysúkal, iba ak do gatí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

V poslednej dobe, vždy keď prišla reč na politiku a na dristy o smerovaní Slovenska, skrátka na našu vizitku vo svete, bol som smunevaný. Smutný aj nahnevaný z toho, čo som počúval v správach, čítal v Báječnej žene, či v Hospodárskych novinách. Ako pravičiar som dúfal, že tu bude aspoň toľko pravičiarov ako je pravákov. Nebolo...

Máme ľavicovú vládu a ja sedím v školskej ľavici a plačem. Je mi smutno, že keď nejaká zahraničná kočka bude vedieť niečo o mojom domove, nebudem na to hrdý. Tešil som sa rovnej dani a kto vie, čo s ňou bude, rozmýšľal som. Nechcem aby vláda všetko dala na spotrebné statky a nič na kapitálové. Nechcem, aby mi teraz chvíľu bolo dobre a potom za to budem pykať. Predošlá vláda to dobre nakopla a netreba to kaziť. Veď aj zahraničie nás chválilo.

Tešil som sa lepšiemu životu. Teraz mi je smutno a niekedy ma po vyhláseniach vlády aj napína. Jednoducho mi dávajú zožrať hlúposti a žalúdok sa tomu bráni. Nejde len tak brať peniaze z čarovného vrecka a rozdávať ľuďom, ktorí si ich nezaslúžia. Lebo čarovné vrecko je moje a Vaše.

Potom som si povedal, že prežijem tie štyri roky na škole a po nej odídem do zahraničia. Vrátim sa o 20 rokov, keď to 5 dekád pravicovej vlády dá do poriadku. Optimistická vidina pravice. Najmä ak chcem aj, aby dali do poriadku cirkev a tak KDH škrt z vlády.

Dnes sa však niečo zmenilo. Prišiel tento charizmatický Pán, ktorý bol dobrý okrem ekonómie aj v chémii, lebo veľmi vtipne a rozumne reagoval. Na otázky. Vysvetlil jeho úlohu. Nič nerobiť. Už som sa chcel prihlásiť k nemu na brigádu. Ale potom to nič zmenilo význam.

Robil poradcu za minulej vlády a dostal ponuku aj teraz. A On súhlasil. Netreba na neho ale nadávať, že zmenil tričko. Práve naopak. Nechce aby mu jeho predošlú robotu niekto úplne zrujnoval. Teraz takto vysvetľuje všetkým výhody reforiem, ktoré boli spravené a pri tom pripúšťa aj chyby. Vykresal pre mňa iskričku nádeje. Nie je tam ako pravičiar s úlohou sabotovať, ale ako človek, ktorý rozumie tomu, čo robí a chce len pomôcť. Nie pravičiarom. Slovákom...

Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu