reklama

Staré, ale dobré

Druhé, čo urobím, keď prídem domov je cvak na bedni od pc. Asi o 10 sekúnd na to otočím volume control do prava a hodím do winamp-u nejakú mp3. Začnú prvé sladké beaty, na tvári sa mi premenia do úsmevu a na nohe do ozembuchu. Staré, ale dobré. Myslím to dvojzmyselne. Jednak hudba, ktorá ma upokojuje a susedov rozčuluje, má už svoje roky a takisto repráky, z ktorých vychádza, sú veteráni. Veteráni, ale Creative + namakaný Sound Blaster hrajú lepšie ako obyčajná veža. A nejedna veža v ktorej straší, to vie náležite oceniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Niektoré skladby sú také chytľavé, že to nevydrží spodná suseda. Nanešťastie nemá doma žiadne nástroje a tak musí zapojiť ženskú intuíciu. Perkusie robí metlou o strop a niekedy za radiátor zasadne jej dcéra(tiež po osemdesiatke). Duet bicie a zvonkohra. 

Dnes otec objavil, že sa trasú okná, keď z čiernych krabičiek ide zvuk. Zobral si to ako mužskú povinnosť napraviť to. Vyobliekal sa do montérok, vyleštil topánky. Postavil sa pred zrkadlo s kýblom gytu v ruke, hlasno vzdychol. Usmial sa. Oprášil si robotnícky oblek, opravil kravatu a poď ho do akcie.

Najprv okná rýchlo prezeral. Akurát som si písal s kamošom, ako sa zajtra ulejeme zo školy. On práve navrhoval, či potom neulejeme aj niečo iné. Nemám rád, keď mi otec pozerá cez plece do monitoru a tak som všetky okná zavrel.

 


Pristúpil teda k ozajstným oknám. Prechádzal sa pred nimi a premeriaval. Priložil ruku na okno. Celý nadšený mi prezentoval:"Normálne cítim rytmus". No hej spomienka na disko časy. Úsmevné sedemdesiate roky. A potom:"Nie, nie naozaj s oknami sa hrá rytmus". No to isto. Jednak nepočúvam Kontrafakt a Rytmus...ten neni žádnej žebrák, ten sa na nyč nehrá, vííš? 


Trocha zašuchotal, odbehol, znova niečo urobil. Po chvíli zauvažoval, odniesol veci preč. Za minútu bol naspäť s novými. Všetko rozložil okolo seba a začal robotu odznova. Doniesol som si popcorn, nasadil 3D okuliare a otočil stoličku od monitora smerom k oknám. Prvý rad na predstavenie A je to! Tak to vyzerá, keď sa kancelárový pracovník mení na víkendového robotníka. Opäť niečo urobil, zauvažoval a zas to prerobil. Usrkával som si z koly, v tom otec odstúpil, premeral si svoje veldielo, uronil slzu a bol na seba nesmierne hrdý.

Chcel to otestovať a tak mi zo srandy nadhodil:“Hoď tam basy naplno, nech to otestujem.“ Hehehe, smial som sa a dal dole 3D okuliare. Vytunil som basy, čo to dá a pustil tam song. Hlasitosť som nechal na ¼, niesme na letisku. Pesnička začala výškami. Otec pozrel na svoje dielo, okná sa ani nepohli. „Pridaj, pridaj mladý“, doberal si ma. Ale ja niesom dober-man. Len som sa v duchu smial. Malo to prísť, otec kýval rukou:“Poďme, poďme!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Subwoofer zťažka vydýchol. Začali bicie spolu s basou, podlaha začala vibrovať. Lampa sa rozkývala. Okná sa roztriasli. Otec začal rozhadzovať rukami rýchlejšie. „Čo? Mám pridať?“ Toto znamenie predtým znamenalo pridaj, pridaj mladý, keď si dobre pamatám. „Nie, nie“, kričal, ale kto ho mal v tom hluku počuť.....


Teraz tu S edím na k o sť pre m rznu T ý,
Z d omu nemôžem vytiahnuť ani P äty,
a už neviem č o od roz k oše,
t a k si píšem hlúpe verše.
Mám domáce vezenie ale aj dvadsať ro k ov,
Čo jej mám poved a ť? Prečo nejdem von s ho l kou? 

 


Asi len ***(tajnička), prepáč...

Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu