reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

reklama

EmO sVeT :'((

Keď svet vie byť hnusné emo

Martin Gál

Keď svet vie byť hnusné emo

PoZErAl som sa do pohára ako čas pláva v mojom čaji. Nerozpustený cukor sa ešte stále točil na dne. Aj to dievča v mojej hlave. Aj všetky veci čo sa stali, všetko znova a znova. V ruke som držal mobil, ruka sa triasla a nevedel som ako začať. KeĎ som 30ty raz napísal „ahoj“ a zmazal, rozhodol som sa pre „cau“. Pohár bol prázdny, srdce plné emócií a ja som sa presunul od najtažšieho k najdôležitejšiemu.

  • 9. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu