reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

reklama

Anyways...

Milé Bravo

Martin Gál

Milé Bravo

Už je to slušných pár párov rokov, možno i viac, odkedy som prišiel o panenské fúzy. Mal som vtedy žiletku prvýkrát v ruke a chĺpkov päť. Kým som skončil, po podlahe z kúpelne vytekali potoky krvi. Dnes som oveľa starší, ale ešte som nemal svoje prvé holenie bez porezania. Aké to je tenkrát poprvé? Maťo (20)

  • 14. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Happy endings

Martin Gál

Happy endings

Ulicami pofukoval veselý vetrík a nakukoval dievčatám pod sukňu. Niekedy dovolil aj očiam smrteľníkov pokochať sa, v pravý okamih nadvihol sukňu jemne, nie ostro, nanešťastie naostro. Zapýrilo sa dievča a sklopilo oči spolu so sukňou. CELÁ červená, sa ponáhľala do bezpečia. Topánky s vyšším opätkom ako dĺžka jej uzučkej minisukne jej ťukali po chodníku a ona sa vďaka dokonalej voľnosti stehien pohybovala ako tučniak. Kývala sa zo strany na stranu s rukami pri tele, pre prípad, že by sa vetrík vracal rovnakou cestou. Blesk nikdy neudrie 2krát na rovnaké miesto uvažoval mladík pri zhrbenej chôdzi. Raz videl ako blesk udrel do hromozvodu na najvyššej budove mestečka. Preto ten rebrík v ruke, šiel do bezpečia.

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ako vznikli draky

Martin Gál

Ako vznikli draky

Vždy keď mám deň pred zápočtom, či skúškou, robím všetko ostatné na čo som „nemal“ do vtedy čas. Hocičo je v tom okamihu lepšie ako učenie. Celá moja izba žiari čistotou, pribudne článok na blog, vypracem si harddisk... Zajtra mám zápočet z filozofie a tak som bol nútený otvoriť zošit. Na prvej strane som však zbadal nákres majstra(môj) a spomenul som si, ako som kedysi na začiatku semestra z nudy objavil ako vznikli draky.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 4
Metrosexuál

Martin Gál

Metrosexuál

Som smutný. Baby sa mi vyhýbajú. Prischla mi prezývka humusák. Vravia, že neviem, čo je mydlo. Ale ja viem. Je to niečo, čo sa prežerie cez niekoľkocentimetrovú vrstvu nánosov až na kožu a strašne to svrbí. Kazí mi to letokruhy špiny na tele. Bŕŕ, nemám to rád.

  • 4. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Krása, ktorá sa nedá slovom vypovedať

Martin Gál

Krása, ktorá sa nedá slovom vypovedať

Je vyjadrená viacerými slovami. Na čo slová nestačia, na to Vám slová vymyslím. Len to musíme zažiť spolu. A všetci, ktorí nám chcú rozumieť.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 867x
  • 4
reklama
Keď niekto môže povedať, že je jeho Vista je to jedine Bill Gates

Martin Gál

Keď niekto môže povedať, že je jeho Vista je to jedine Bill Gates

Mal som nejaké vybavovačky na súde. Čakal som na chodbe, keď v tom ku mne pristúpili dve tety. Dobrý deň mladý pán, môžeme sa s Vami porozprávať? Blbá otázka, napadlo ma. Veď už sa so mnou rozprávajú. Nech sa páči, môžem Vám nejako pomôcť?, povedal som zo slušnosti. Sme svedkovia Jehovovi a chceme Vám toto ukázať. Oblial ma studený pot. To niekto niesol vzorku potu k prokurátorovi. Dôkazový materiál bol vo fľaštičke, ktorú ráno vybral z chladničky, potkol sa a obsah fľaše bol razom na mne. Obidvaja sme boli prekvapení. Pozreli sme na tety, potom na seba a znova na tety. Poviem Vám na to, že sú svedkami Jehovovými, teda majú okolo dvetisíc rokov vyzerali zachovale. Kde sa na nich hrabe Vondráčková.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Emo

Martin Gál

Emo

Je neskorý a smutný večer. Trúchlivo pozerám von oknom, ale nevidím nič, keďže sú to už hodiny, odkedy slnko zapadlo. Odvrátim hlavu späť k monitoru a stále nič nevidím. Aha, zopnem si ofinu za ucho a už vidím. Len ma trochu štípu oči od čiernej linky, čo som si namaľoval. To je hrozné. Rozplačem sa, ale to nič nerieši. Len sa mi zotrel make-up a tá linka páli ešte viac!!!  Nemôžem tu už žiť. Pretnem si žily... :(((( Ale najprv napíšem list na rozlúčku a odfotím sa.

  • 21. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Vyhral som domáce kino, už naň len čakám

Martin Gál

Vyhral som domáce kino, už naň len čakám

Prišiel mi domov leták od nejakej super firmy International Masters Publishers, s.r.o., kde mi ponukajú zľavu na veci, ktoré by som si v živote nekúpil. Ale keďže je tam zľava a žijem len raz... Asi vyzerám ako najväčší blbec z rodiny, keďže to prišlo iba mne, už sa neviem dočkať ako im zajtra poštou odpoviem. No veď zľava len pre mňa, tak nekúpte to!

  • 11. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 364x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu