reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Gál

Martin Gál

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor navštevuje Technickú Juniverzitu v Košiciach. Začal blogovať, lebo tu chýbal vtip. Mal polovicu toho, čo má mať. Odhodlanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEmO sVeT :'((Anyways...As the days go byThe Real Thing/k!Out of mindPrivate

reklama

The Real Thing/k!

Dnes sme mali prednášku s pánom s veľkým P

Martin Gál

Dnes sme mali prednášku s pánom s veľkým P

Nie s veľkým prirodzením, teda neviem, nevidel som, ale s fajn chlapom. Richard Sulík povedala asi(bol veľký ruch) teta, ktorú som nikdy nevidel(vraj nám prednáša Financie a menu) a ukázala na dobre oblečeného(polokošeľa+sako) muža. Sedel si tam ako normálny nedôležitý človek. Myslel som si, že sa pomýlila, že poradca ministra financií by tam sedel ako veľký geroj. No dobre oblečený muž vstal a pristúpil k mikrofónu. Keď sa zdvihol, zbadal som, že má okrem saka a polokošele aj nohavice. Na úvod začal vtipom, ale nebolo mu všetko jedno. Tú trému som mu žral, veď ja by som pred takým davom ľudí zo seba nič nevysúkal, iba ak do gatí.

  • 28. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 625x
  • 23
Pápež sa bojí racionalizácie

Martin Gál

Pápež sa bojí racionalizácie

Pred chvíľou som si pozrel víťaza Tom-a v kategórii publicistická relácia. Prekvapili ma hneď dve veci. Jednak, že bolo málo násila a katastrof, nie ako obvykle a že pápež sa bojí racionalizácie. Zobral som do rúk slovník, či to len ja som taký blbý, alebo aj pápež si priznal strach z úbytku ovečiek. V slovníku racionalizácia = použitie rozumovej metódy. Takže pápež sa bojí, že začneme rozmýšlať? Bože chráň!

  • 10. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 100
reklama
SkryťZatvoriť reklamu